Monday, April 23, 2007

Despre dimineata, primavara


Parca in alti ani simteam altfel venirea primaverii..nu bine. Simteam asa ca ametesc si paradoxal nimic nu imi inspira viata. Cred ca eram astenica..pana primavara asta. Si cand rasare soarele, si cand inmuguresc copacii,si cand aud pasarile cum ganguresc pe craci, si cand vad lumea deja imbracata mai sumar si iesind la plimbare pe strazi din nou prafuite......park si eu sunt mai vie, mai plina de viata. Si totusi crd ca nu astenia s-a dus , ci dimpotriva ceva imi lipsea iar acum am capatat. Toate diminetile au inceput sa fie cu ..."trla-la-la la cafea", dat din fund si privit pe fereastra. Ceea ce e destul de bine. Imbracarea, citit de mail, stat putin la barfa si apoi in drum catre munci ( cateodata cu cateodata fara chef ). Ma gandesc in timp ce cobor treptele - merg cu tramvaiul sau pe jos pana la metrou??? Aerul imi da parca o putere, parca plutesc, sunt in alte povesti cu bunici si nepotei, cu tineri care se plimba pe bicicletele lor, frumos ingrijite, cu doamne cu palarii si ochelari de soare. Mosnegei cu ziarul sub brat si cu punga de fornetti in mana. Sunt mai multe culori in jurul meu, miros de liliac si iasomie. Magnoliile inflorite ( pacat ca dureaza asa de putin) sunt cele mai frumoase , imi plac cel mai mult. Si le mai vezi in fata unor case somptuoase cu gard verde si catei in curte:).
Ehhhh ...si cum merg eu asa usor , agale ca o rata beata , dupa ce stau de vorba cu prietenele mele de la chiosc inviidindu-ma ca incep munk la 10 chiar juma, iar ele 5 ...juma, astept sa ma sui in metrou ca sa deschid noua carte pe care am primit-o de la sora mea: "Ochi de caine albastru" de Marquez ;)). Sunt innebunitasa citesc in drum spre munk din doua motive: 1.trece timpul mai repede ( 7 statii); 2. nu mai aud toate "tatal nostru " si crezurile" recitate de copii de 30 de ani. Si ajung in statia de metrou in care trebuie sa cobor....de acum lucrurile devin mai serioase , ehh asta daca imi doresc eu sa devina, daca nu pot copilari in continuare printre vise si imagini.
Primaverile sunt frumoase, si mai ales diminetile de primavara...acum stiu , imi place si vreau sa fie multe dimineti de primavara, sau de ce nu, sa privesc mai deaproape si alea de vara, toamna, iarna:)

No comments: