Tuesday, April 24, 2007

Delphine

Intr-o dimineata de vara, stand eu asa pe nisipul unuia din golfurile din Ibiza, privind cerul si marea, imi intorc privirea si o vad pe ea. Delphine. Cine e ea? O femeie la vreo 40 de ani, frantuzoica din Biron, care statea ca mine, goala, pe prosopul ei de plaja bleu. Mi-a cerut o tigara, i-am dat o tigara..si am inceput o lunga discutie.





Tipa are un atelier in care lucreaza manual bijuterii din email. Un mic castel, in Franta unde traieste si lucreaza...ce vrei mai mult???

Emailul este o mixtura de siciliu, potasiu si sodiu....tare as fi curioasa sa vad cum cu manutele alea a reusit sa scoata asa mari minunatii pantru gaturile, urechile si mainile noastre. Mda...si daca tot mi-am amintit de ea..o sa-i trimit un e-mail sa ne intalnim in Franta printre podoabe...Deci fetelor catre..:)

No comments: