Wednesday, June 13, 2007

Miros de tei

Imi place cum miros teii. Imi plac strazile captusite cu tei. Cu multi copaci care te invita la plimbari lungi si la ganduri frumoase. Niciodata nu am mers pe o astfel de strada fara sa am ganduri colorate, fara sa am ganduri roz si mov. Pun pas dupa pas, pas dupa pas, si privesc la micile elicoptere care isi au locuinta in copaci. Privesc la batrani si la copii si parca toti sunt drogati de miros, toti zambesc si scapa de orice inhibitii. E bine sa treci pe strazile umbroase si sa umfli narile spre cer si spre crengile grele. Eu fac asta, mi se intampla des sa am drum prin aceste locuri ...si daca nu , ocolesc pana le gasesc si poposesc la racoare si misros de tei.

Imi place sa imi iau micul dejun in miros de tei, sa mananc paine prajita cu miere de albine si lapte cald care imbinate cu aroma patrunzatoare de pe ferestra iti fac cele mai frumoase dimineti.

No comments: