Tuesday, June 5, 2007

Iubitul meu!

Bunicii mei aveau multe carti, multe carti vechi..si cautand eu prin bibliotecile imense din camera lor am gasit o carte fara coperti si cu foile ingalbenite, cu colturile rupte. Acolo ...o poezie, care mi-a placut mult cum suna si pe care o voi scrie si aici ca sa imi incante si prietenii. Nu are titlu nu are autor:

"Iubitul meu cu ochii florile tacerii,
Iubitul meu cu ochii fumul absintului,
Iubitul meu cu ochii cadelnitele visurilor mele,
Iubitul meu cu ochii pasuni racoroase;
Iubitul meu cu gura catifelata,
Cu gura sambure de otrava al piersicilor,
Cu gura cursa dulce a dragostei;
Cu parul de culoarea undelor,
Cu parul trandafiriu de amurg,
Iubitul meu cu dintii margaritarele pustiului,
Cu dintii scrasnetul gresiei.
Cu limba garoafa de culoarea macului ofilit;
Iubitul meu cu dragostea de melancolie,
Cu dragostea cantecul coapselor ,
Cu dragostea vibranda ca intunericul,
Cu dragostea aleanul copiilor neadormiti.
Iubitul meu cu pantecul blond ca matesea porumbului,
Cu pantecul, leaganul bucuriilor,
Cu pantecul viata,
Cu pantecul fierbinte ca lacrima.
Iubitul meu cu soldurile tresarirea ciutelor,
Cu soldul, altar pagan,
Cu soldurile, amfora sarutarilor;
Iubitul meu cu incheieturile balai,
Cu incheieturile, freamatul salcamilor;
Iubitul meu cu vorba ca parfumul algelor,
Cu vorba stapanul apelor,
Cu vorba , tainele margheritelor.
Iubitul meu cu cearcanele de bomboane vechi,
Cu cearcanele virgule fierbinti,
Cu cearcanele, cuiburi adapostite de mangaieri,
Cu cearcanele, inserari violete.
Iubitul meu cu sexul crinul dorintelor,
Cu sexul o alta inima,
Cu sexul neinteles ca gandul,
Cu sexul sirena fermecatoare a stancilor,
Cu sexul , pajiste inflorita,
Cu sexul, diavolul trupului,
Cu sexul, dragostea mea stangace.
Iubitul meu - alintarile vantului;
Iubitul meu - betia tristetii;
Iubitul meu - eu.

Imi place mult aceasta poezie, si mereu cand o citesc, si acum cand am scris-o m-am gandit la EL:)

No comments: