Friday, May 11, 2007

Cafeaua

Este intr-adevar un adevarat ritual bautul cafelei dimineata...Deschid ochii si incerc sa ma ridic din pat... via bucutarie, si anume ibric -aragaz - cafea - zahar. Deschid fereastra si astept sa fiarba. Privesc spre cer si ma intreb cum va fi astazi vremea. Astept..astept...mai e putin pana spuma neagra se ridica la nivelul buzei ibricului. Si urca, urca, si desi sunt acolo numai ochi la Ea, de cele mai multe ori Ea da in foc. Dar asa e mult mai buna, iar aroma se raspandeste peste tot in bucatrie si camera si cu cat aroma e mai puternica, cu atat pofta e mai mare. O torn pe doamna neagra in ceasca mea colorata de cafea, imi aprind o tigara si imi iau locul in scaunul de la birou. Prima sorbitura ma ridica spre nori, ma duce spre soare, ma plimba leganandu-ma si ma pregateste pentru ce va urma, alte noi sorbituri si o noua zi.
Imi place sa-mi beau cafeaua de dimineata. Traiesc niste momente deosebite, chiar daca faptul in sine nu e cu nimic iesit din comun...

No comments: