Friday, May 4, 2007

Adam & Eva


"Creatura asta noua cu parul lung ma cam incurca. Imi da mereu tarcoale si ma urmareste. Nu-mi prea place asta pentru ca nu-s obisnuit cu societatea. Mai bine statea cu celelalte animale...Cand am incercat sa o dau afara, a scos apa pe gaurile cu care se uita, pe urma a sters-o cu dosul labelor si a facut zgomotul pe care il fac celelalte animale cand sunt suparate......Tare as vrea sa taca din gura, dar vorbeste tot timpul........Ieri dupa-masa m-am tinut dupa cealalta experienta de departe, ca sa incerc sa stabilesc ce e. Nu m-am dumirit inca. Cred totusi ca e barbat. Nu am mai vazut un barbat, dar asta pare, asa ca acum sunt sigura ca e barbat. Imi dau seama ca imi zgandare mai mult curiozitatea decat oricare alta reptila. Daca e cumva reptila, si presupun ca e; caci are parul zbarlit, ochii albastri si seamana cu o reptila. Nu are solduri si se subtiaza ca un morcov. Cand sta in picioare se desira ca o turla de sonda....Pare o creatura care se da in vant dupa odihna....."

MARK TWAIN-Jurnalul lui Adam si al Evei

No comments: